21 augusti 2011

Vill du...?

Nu i dagarna för exakt ett år sen gick min älskling ner på knä och frågade om jag ville flyga till Paris och bli hans fru. Jubileumet var vi så klart tvungna att fira. Packade fina nya weekendbagen och tog bilen till Grand Hotel Mölle. Vi hade planerat att strosa runt bland alla mysiga hus och äta gott nere i hamnen. Eftermiddagen och kvällen fick dock tillbringas på hotellrummet då världens oväder drog fram. Fanns inte en chans att ta sig ut. Tur att maken min hade packat med sig yatzy, kortlek och rosa champagne. Perfekt. Efter några rundor spelande och drickande tassade vi ner till hotellets restaurang Seaside och åt en fantastisk middag. Balkongen och havsutsikten som vi betalat extra för kunde vi ju tyvärr inte utnyttja som vi tänkt oss, men att krypa upp i den djupa fönsterkarmen och lyssna på havet var inte fel det heller.



Rosa finfint armband fick jag av min älskling. Han vet precis vad jag vill ha, perfekt. Armbandet har knappt lämnat armen på hela helgen. I love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...