18 mars 2012

Söndagssvep

Jag har inte övergivit dig, jag har bara haft en helt fantastik helg! Maken överraskade med biljetter till föreställningen Ljust &Fräscht och en liten hotellnatt. Nu i helgen var det då dags. God mat, vin och en otroligt bra föreställning. Skrattmusklerna har träningsvärk idag kan jag erkänna. Pricksäkert och underhållande. Har ni inte sett Schyffert/Lindström, boka biljetter för den får inte missas!
Idag har det piffats och bakats. Goda muffins av Leila har precis kommit ur ugnen. Luktar ljuvligt. Hoppas att de smakar lika bra som de luktar. Färgpasta till macarons har inhandlats så snart är det dags för bak nummer två. Blev lite missnöjd med färgen förra gången. Använde då vanlig karamellfärg. Se om pastan ger bättre resultat. Klickade hem en efterlängtad detalj i dag. Har länge velat fram och tillbaka, men maken nickade och sa ja. Vad det är avslöjar jag när kärleken är på plats ♥
På onsdag är det premiär för Lindex nya kollektion Modern Preppy i samarbete med ljuvliga Ms Paltrow. Åh vad jag är nyfiken! Framförallt på chinosarna i en mängd färger, men även så klart de prickiga shortsen. Blir nog ett litet besök på onsdag.
Ikväll blir det lite hämtmat och kanske en film. Funderar på My week with Marilyn med Michelle Williams. Vad säger ni? Värd att se?

Trevlig söndag på dig ♥

1 kommentar:

  1. Jag tror jag vet vad du klickat hem ;-). Om det stämmer med bilden, hi hi. Kram Snigeln

    SvaraRadera

Stora som små kommentarer är uppskattade. Blir glad varje gång, tack ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...